Bilety w sprzedaży on-line można kupić wybierając przycisk "Kup on-line" przy konkretnym spektaklu/wydarzeniu umieszczonym w REPERTUARZE teatru lub znajdujący się przy opisach wybranych spektakli/wydarzeń.
Naszym partnerem w sprzedaży biletów on-line jest serwis Bilety24.pl. W razie jakichkolwiek problemów z realizacją zakupu, w kwestiach informacji o płatnościach lub zmianie numeru dowodu osobistego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Serwisu:
tel. 61 642 92 36 wew. 1 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00), e-mail: info@bilety24.pl.
W sprzedaży on-line dostępne są bilety normalne i ulgowe, a ceny zawierają opłatę manipulacyjną, która naliczana jest automatycznie przez system sprzedażowy. O wysokości opłaty Kupujący zostanie poinformowany w trakcie wyboru miejsca i rodzaju biletu. Bilety zakupione on-line nie podlegają zwrotowi.
Zwroty biletów zakupionych on-line możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu/wydarzenia lub zmiany repertuaru. Informacja o spektaklach/wydarzeniach odwołanych oraz o zmianie repertuaru jest przekazywana na adres e-mail podany podczas zakupu biletów.
Bilety ulgowe w Teatrze Polskim przysługują: uczniom, emerytom, osobom z niepełnosprawnością oraz odznaczonym "Zasłużony dla Kultury Polskiej". Osoby, które kupiły w systemie sprzedaży on-line bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl/wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki. Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.
W przypadku trudności związanych z zakupem biletów on-line, zachęcamy Państwa do zapoznania się z załączonym
plikiem PDF.