Repertuar
Dostępność

Informacje o biletach

Bilety na spektakle, wydarzenia artystyczne oraz zajęcia edukacyjne odbywające się w Teatrze Polskim dostępne są w kasach biletowych naszego Teatru oraz online - bezpośrednio na stronie Teatru, za pośrednictwem systemu sprzedaży Bilety24.pl.

KUP BILET ONLINE

Poniżej zamieszczamy informacje dotyczące lokalizacji kas biletowych Teatru, godzin ich otwarcia, sposobu zakupu i rezerwacji biletów oraz szczegółowe informacje o cenach, zniżkach i ofertach specjalnych.

Na zdjęciu loże na widowni Dużej Sceny Teatru Polskiego

Sprzedaż biletów w kasach teatru

Kasa Główna Teatru
ul. Krakowskie Przedmieście 6
00-325 Warszawa
Czynna:
poniedziałek – piątek 10.00-18.00
sobota – niedziela 12.00-18.00

Kasa Dużej Sceny
ul. Kazimierza Karasia 2
00-327 Warszawa
Czynna godzinę przed spektaklem

Kasa Sceny Kameralnej
ul. Sewerynów
00-327 Warszawa
Czynna godzinę przed spektaklem

KONTAKT:
tel. 22 505 92 90, 22 505 92 91, e-mail: bilety@teatrpolski.waw.pl

Kasjerki Teatru: Maria Dubczyk, Joanna Firmowska, Anna Mostyłowicz, Aleksandra Żywiec.

DOSTĘPNOŚĆ KAS:
Kasa Sceny Kameralnej dostosowana jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, w tym poruszających się na wózkach.
Kasa Główna Teatru wyposażona jest w dzwonek zewnętrzny - bezprzewodowy system przywoławczy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

INFORMACJE O SPRZEDAŻY W KASACH:

  • Formy płatności za bilety: gotówka, karta płatnicza, przelew lub przekaz pocztowy.
  • Faktury VAT za zakup biletów wystawiane są tylko w Kasie Głównej.
  • Nie prowadzimy sprzedaży i rezerwacji biletów na spektakle wyjazdowe (grane poza siedzibą Teatru).
  • W Kasie Głównej można kupić również programy spektakli, plakaty, płyty oraz publikacje dotyczące Teatru Polskiego w Warszawie.
Na zdjęciu kasa biletowa przy dużej scenie teatru polskiego.

Sprzedaż biletów online

Naszym partnerem w sprzedaży biletów jest serwis Bilety24.pl. Bilety można kupić online bezpośrednio na stronie Teatru, wybierając przycisk „Kup bilet” przy konkretnym spektaklu lub wydarzeniu umieszczonym w repertuarze.

KUP BILET ONLINE

  • W razie problemów z realizacją zakupu biletów, w kwestiach informacji o płatnościach lub zmianie danych osobowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Serwisu Bilety24.pl:
    tel. 61 642 92 36 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00), e-mail: info@bilety24.pl.
  • Bilety dostępne w sprzedaży online zawierają opłatę manipulacyjną, doliczaną z tytułu obsługi płatności przez internet. Wysokość opłaty jest podana w trakcie wyboru miejsca i rodzaju biletu.
  • Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty biletów zakupionych online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu/wydarzenia lub zmiany repertuaru.
  • W sprzedaży online dostępne są bilety normalne i ulgowe. Osoby, które kupiły bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl lub wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki. Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.
Na grafice logo serwisu Bilety24

Rezerwacja biletów

BIURO OBSŁUGI WIDZÓW
ul. Kazimierza Karasia 2 (IV piętro)
00-327 Warszawa
tel. 22 505 92 20, 22 505 92 21, e-mail: rezerwacje@teatrpolski.waw.pl

Czynne:
poniedziałek – piątek 9.00-17.00

Pracownicy Biura Obsługi Widzów:

 

INFORMACJE O REZERWACJI BILETÓW:

  • Rezerwacji można dokonać osobiście w kasach biletowych Teatru, telefonicznie oraz drogą e-mailową.
  • Warunkiem dokonania rezerwacji jest ustalenie terminu wykupienia zarezerwowanych biletów. Rezerwacje niewykupione w określonym terminie są anulowane.
  • Maksymalny czas rezerwacji biletów indywidualnych: 7 dni od dnia założenia rezerwacji.
  • Maksymalny czas rezerwacji biletów grupowych: 14 dni od dnia założenia rezerwacji.
  • W ramach ofert specjalnych obowiązują odrębne zasady rezerwacji.
  • Płatności za bilety można dokonać również przelewem lub przekazem pocztowym na konto Teatru, z podaniem numeru rezerwacji. Jeśli zdecydują się Państwo na te formy płatności, prosimy o zgłoszenie tego faktu podczas rezerwacji.
    Numer konta do wpłat za bilety: 34 1020 1042 0000 8202 0544 1185
Na zdjęciu hol kasowy dużej sceny Teatru Polskiego w Warszawie

Ceny biletów

Cenniki biletowe zamieszczone są przy opisach poszczególnych spektakli i wydarzeń.
Niektóre typy zniżkowych biletów, w ramach ofert specjalnych, dostępne są wyłącznie w Kasie Głównej Teatru.

  • Bilet ulgowy - przysługuje przedszkolakom, uczniom, emerytom, rencistom, osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz ich opiekunom, odznaczonym „Zasłużony dla Kultury Polskiej”, za okazaniem legitymacji.
    Osoby, które kupiły online bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl lub wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki, a Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.
  • Wejściówka - sprzedawana jest na około 30 minut przed spektaklem (na przedstawienia repertuarowe z wyłączeniem spektakli gościnnych oraz premier, w zależności od dostępności miejsc).
  • Bilet studencki - sprzedawany jest cenie 20 zł za okazaniem legitymacji studenckiej lub doktoranckiej (na przedstawienia repertuarowe z wyłączeniem spektakli gościnnych oraz premier).
  • Bilet bezpłatny - dostępny jest dla opiekuna grupy 15-osobowej, przy rezerwacjach grupowych dla szkół oraz dla opiekuna grupy 10-osobowej, przy rezerwacjach grupowych dla przedszkoli.
  • Bilet za złotówkę - dostępny jest w ramach programów: „Kulturalna Szkoła na Mazowszu” oraz „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”.
    Szczegóły w OFERTACH SPECJALNYCH.
Na zdjęciu foyer przy wejściu na dużą scenę Teatru Polskiego w Warszawie

Zwrot biletów i opłaty

  • Za zwrot biletu kupionego w kasach Teatru, z powodu zmiany Państwa decyzji, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 7 złotych (spektakle) i 4 złotych (wydarzenia).
  • Zwrot należności za bilet kupiony w kasach Teatru, zarówno w przypadku odwołanego spektaklu, jak i zmiany Państwa decyzji, możliwy jest wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego dołączanego do biletu lub faktury VAT oraz kupionego biletu. W przypadku zmiany Państwa decyzji zwrot możliwy jest najpóźniej na 1 dzień przed spektaklem (widzowie indywidualni) lub 5 dni przed spektaklem (grupy).
    Zwrot należności za bilet opłacony przelewem, dokonywany jest wyłącznie w tej samej formie.
  • Bilety kupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu lub wydarzenia albo zmiany repertuaru. Informacja o odwołaniu przekazywana jest przez serwis Bilety24.pl na adres e-mail podany podczas zakupu biletów.
Na zdjęciu foyer sceny kameralnej Teatru Polskiego w Warszawie

Klauzula informacyjna dla klientów kas biletowych:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Teatr informuje, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, 00-327 Warszawa, ul. Karasia 2.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@teatrpolski.waw.pl.

czytaj więcej

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.

Masz pytania?

Czy mogę wejść na widownię po rozpoczęciu spektaklu?

Osoby spóźnione do teatru mogą wejść na spektakl, jeśli pozwalają na to warunki inscenizacyjne i scenograficzne. Spóźnieni widzowie zajmują wolne miejsca wskazane przez pracowników obsługi widowni Teatru Polskiego.

Czy w pobliżu teatru znajdę miejsca parkingowe?

Przy budynku Teatru Polskiego, wzdłuż ul. Kazimierza Karasia oraz ul. Sewerynów znajdują się miejsca parkingowe strefy płatnego parkowania. Dodatkowo naprzeciwko wejścia na Dużą Scenę od ul. Kazimierza Karasia znajduje się niewielki płatny parking strzeżony. Zachęcamy do wcześniejszego przybycia do teatru, ponieważ liczba miejsc parkingowych wokół teatru jest ograniczona. Szczegółowe informacje o miejscach parkingowych i dojeździe do teatru komunikacją miejską zamieszczone są na podstronie DOJAZD.

Czy mogę korzystać z telefonu komórkowego w teatrze?

Na czas trwania spektaklu prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych oraz wszelkich urządzeń mobilnych, które mogłyby zakłócić odbiór spektaklu na widowni teatru.

Czy mogę spożywać napoje i jedzenie na widowni?

Prosimy o niewnoszenie jedzenia oraz napojów na widownię. Zachęcamy do skorzystania z naszego bufetu teatralnego i spożywania jedzenia w bufecie oraz we foyer teatru.

Czy mogę nagrywać lub fotografować przedstawienie?

W trakcie przedstawień i wydarzeń artystycznych obowiązuje zakaz nagrywania, fotografowania i filmowania.

Czy teatr dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami?

Budynek Teatru Polskiego jest dostosowany do potrzeb widzów z niepełnosprawnością ruchową. Dla osób poruszających się na wózkach, przygotowane są wyznaczone miejsca na widowni. Przy zakupie biletu prosimy o poinformowanie nas, że istnieje potrzeba zarezerwowania miejsca dla osoby na wózku. Dla osób z niepełnosprawnością słuchu wybrane spektakle z naszego repertuaru prezentujemy w wersji z audiodeskrypcją. Na widowni oraz w kasach biletowych dostępne są pętle indukcyjne. W budynku teatru, w kasach oraz na stronie internetowej znajdują się odpowiednie oznaczenia związane z dostępnością. W ramach programu „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”, osoba z niepełnosprawnościami i towarzyszący jej opiekun mogą skorzystać z biletu za złotówkę. Więcej informacji o dostępności teatru na podstronie DOSTĘPNOŚĆ.

Czy mogę przyjść z psem asystującym?

Tak, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością wzroku możesz przyjść do Teatru Polskiego z psem asystującym.

Komu przysługuje bilet ulgowy?

Bilet ulgowy przysługuje przedszkolakom, uczniom, emerytom, rencistom, osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz ich opiekunom, odznaczonym „Zasłużony dla Kultury Polskiej” za okazaniem legitymacji. Osoby, które kupiły w systemie sprzedaży online bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl/wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki, a Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.

Czy mogę dokonać zwrotu biletu?

Zwrot należności za bilet, zakupiony w kasach Teatru, zarówno w przypadku odwołanego spektaklu, jak i zmiany Państwa decyzji, możliwy jest wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego dołączanego do biletu lub faktury VAT oraz zakupionego biletu. Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty biletów online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu/wydarzenia lub zmiany repertuaru. Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwrotów biletów i opłat manipulacyjnych znajdują się na podstronie INFORMACJE O BILETACH.

Czy mogę kupić bilet do teatru za złotówkę?

W ramach Programów „Kulturalna szkoła na Mazowszu” i „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”, których inicjatorem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego, zorganizowane grupy szkolne, grupy zerówkowe przedszkolne oraz osoby z niepełnosprawnościami i towarzyszący im opiekun mogą skorzystać z oferty repertuarowej naszego Teatru, za preferencyjną cenę biletu - tylko 1 zł. Oferta jest przeznaczona dla szkół/mieszkańców z terenu województwa mazowieckiego i obowiązuje do końca 2025 roku. Szczegółowe informacje na podstronie OFERTY SPECJALNE.