Informacje o biletach
Bilety na spektakle, wydarzenia artystyczne oraz zajęcia edukacyjne odbywające się w Teatrze Polskim dostępne są w kasach biletowych naszego Teatru oraz online - bezpośrednio na stronie Teatru, za pośrednictwem systemu sprzedaży Bilety24.pl.
Poniżej zamieszczamy informacje dotyczące lokalizacji kas biletowych Teatru, godzin ich otwarcia, sposobu zakupu i rezerwacji biletów oraz szczegółowe informacje o cenach, zniżkach i ofertach specjalnych.

Sprzedaż biletów w kasach teatru
Kasa Główna Teatru
ul. Krakowskie Przedmieście 6
00-325 Warszawa
Czynna:
poniedziałek – piątek 10.00-18.00
sobota – niedziela 12.00-18.00
Kasa Dużej Sceny
ul. Kazimierza Karasia 2
00-327 Warszawa
Czynna godzinę przed spektaklem
Kasa Sceny Kameralnej
ul. Sewerynów
00-327 Warszawa
Czynna godzinę przed spektaklem
KONTAKT:
tel. 22 505 92 90, 22 505 92 91, e-mail: bilety@teatrpolski.waw.pl
Kasjerki Teatru: Maria Dubczyk, Joanna Firmowska, Anna Mostyłowicz, Aleksandra Żywiec.
DOSTĘPNOŚĆ KAS:
Kasa Sceny Kameralnej dostosowana jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, w tym poruszających się na wózkach.
Kasa Główna Teatru wyposażona jest w dzwonek zewnętrzny - bezprzewodowy system przywoławczy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
INFORMACJE O SPRZEDAŻY W KASACH:
- Formy płatności za bilety: gotówka, karta płatnicza, przelew lub przekaz pocztowy.
- Faktury VAT za zakup biletów wystawiane są tylko w Kasie Głównej.
- Nie prowadzimy sprzedaży i rezerwacji biletów na spektakle wyjazdowe (grane poza siedzibą Teatru).
- W Kasie Głównej można kupić również programy spektakli, plakaty, płyty oraz publikacje dotyczące Teatru Polskiego w Warszawie.

Sprzedaż biletów online
Naszym partnerem w sprzedaży biletów jest serwis Bilety24.pl. Bilety można kupić online bezpośrednio na stronie Teatru, wybierając przycisk „Kup bilet” przy konkretnym spektaklu lub wydarzeniu umieszczonym w repertuarze.
- W razie problemów z realizacją zakupu biletów, w kwestiach informacji o płatnościach lub zmianie danych osobowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Serwisu Bilety24.pl:
tel. 61 642 92 36 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00), e-mail: info@bilety24.pl. - Bilety dostępne w sprzedaży online zawierają opłatę manipulacyjną, doliczaną z tytułu obsługi płatności przez internet. Wysokość opłaty jest podana w trakcie wyboru miejsca i rodzaju biletu.
- Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty biletów zakupionych online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu/wydarzenia lub zmiany repertuaru.
- W sprzedaży online dostępne są bilety normalne i ulgowe. Osoby, które kupiły bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl lub wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki. Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.

Rezerwacja biletów
BIURO OBSŁUGI WIDZÓW
ul. Kazimierza Karasia 2 (IV piętro)
00-327 Warszawa
tel. 22 505 92 20, 22 505 92 21, e-mail: rezerwacje@teatrpolski.waw.pl
Czynne:
poniedziałek – piątek 9.00-17.00
Pracownicy Biura Obsługi Widzów:
- Hanna Maciążek
tel. 22 505 92 21, hanna.maciazek@teatrpolski.waw.pl - Jerzy Jaroszyński
tel. 22 505 92 20, tel. kom. 507 076 182, jerzy.jaroszynski@teatrpolski.waw.pl
INFORMACJE O REZERWACJI BILETÓW:
- Rezerwacji można dokonać osobiście w kasach biletowych Teatru, telefonicznie oraz drogą e-mailową.
- Warunkiem dokonania rezerwacji jest ustalenie terminu wykupienia zarezerwowanych biletów. Rezerwacje niewykupione w określonym terminie są anulowane.
- Maksymalny czas rezerwacji biletów indywidualnych: 7 dni od dnia założenia rezerwacji.
- Maksymalny czas rezerwacji biletów grupowych: 14 dni od dnia założenia rezerwacji.
- W ramach ofert specjalnych obowiązują odrębne zasady rezerwacji.
- Płatności za bilety można dokonać również przelewem lub przekazem pocztowym na konto Teatru, z podaniem numeru rezerwacji. Jeśli zdecydują się Państwo na te formy płatności, prosimy o zgłoszenie tego faktu podczas rezerwacji.
Numer konta do wpłat za bilety: 34 1020 1042 0000 8202 0544 1185

Ceny biletów
Cenniki biletowe zamieszczone są przy opisach poszczególnych spektakli i wydarzeń.
Niektóre typy zniżkowych biletów, w ramach ofert specjalnych, dostępne są wyłącznie w Kasie Głównej Teatru.
- Bilet ulgowy - przysługuje przedszkolakom, uczniom, emerytom, rencistom, osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz ich opiekunom, odznaczonym „Zasłużony dla Kultury Polskiej”, za okazaniem legitymacji.
Osoby, które kupiły online bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl lub wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki, a Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki. - Wejściówka - sprzedawana jest na około 30 minut przed spektaklem (na przedstawienia repertuarowe z wyłączeniem spektakli gościnnych oraz premier, w zależności od dostępności miejsc).
- Bilet studencki - sprzedawany jest cenie 20 zł za okazaniem legitymacji studenckiej lub doktoranckiej (na przedstawienia repertuarowe z wyłączeniem spektakli gościnnych oraz premier).
- Bilet bezpłatny - dostępny jest dla opiekuna grupy 15-osobowej, przy rezerwacjach grupowych dla szkół oraz dla opiekuna grupy 10-osobowej, przy rezerwacjach grupowych dla przedszkoli.
- Bilet za złotówkę - dostępny jest w ramach programów: „Kulturalna Szkoła na Mazowszu” oraz „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”.
Szczegóły w OFERTACH SPECJALNYCH.

Zwrot biletów i opłaty
- Za zwrot biletu kupionego w kasach Teatru, z powodu zmiany Państwa decyzji, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 7 złotych (spektakle) i 4 złotych (wydarzenia).
- Zwrot należności za bilet kupiony w kasach Teatru, zarówno w przypadku odwołanego spektaklu, jak i zmiany Państwa decyzji, możliwy jest wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego dołączanego do biletu lub faktury VAT oraz kupionego biletu. W przypadku zmiany Państwa decyzji zwrot możliwy jest najpóźniej na 1 dzień przed spektaklem (widzowie indywidualni) lub 5 dni przed spektaklem (grupy).
Zwrot należności za bilet opłacony przelewem, dokonywany jest wyłącznie w tej samej formie. - Bilety kupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu lub wydarzenia albo zmiany repertuaru. Informacja o odwołaniu przekazywana jest przez serwis Bilety24.pl na adres e-mail podany podczas zakupu biletów.

Klauzula informacyjna dla klientów kas biletowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Teatr informuje, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, 00-327 Warszawa, ul. Karasia 2.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@teatrpolski.waw.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.