Repertuar
Dostępność

Kontakt

Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie

ul. Kazimierza Karasia 2
00-327 Warszawa
tel. 22 505 92 00

RIK: 2/99
NIP: 525 000 97 66
REGON: 000278362

Numer konta bankowego do wpłat za bilety:
34 1020 1042 0000 8202 0544 1185


Główna kasa biletowa Teatru

ul. Krakowskie Przedmieście 6
00-325 Warszawa


Duża Scena

ul. Kazimierza Karasia 2
00-327 Warszawa

Scena Kameralna

ul. Sewerynów
00-327 Warszawa

Lokalizacja Teatru

Na mapie zaznaczona jest lokalizacja Sceny Dużej, Sceny Kameralnej oraz głównej kasy biletowej Teatru.

Dyrekcja Teatru Polskiego

Sekretariat dyrekcji

Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

Martyna Ragucka


Główna Księgowa

Małgorzata Murawska

Główny Inżynier

Leszek Włodarkiewicz

Inspektor Ochrony Danych

Leszek Czwarno


Dział kadr

Kierownik działu kadr

Beata Gajewska

Starszy specjalista w dziale kadr

Ewa Szwarc

Specjalista w dziale kadr

Marzena Małecka


Dział koordynacji pracy artystycznej

Główny specjalista ds. koordynacji pracy artystycznej

Małgorzata Skrocka

Koordynatorka ds. organizacji pracy artystycznej

Anna Niwicka-Barczak


Dział marketingu

Kierownik działu marketingu

Olga Sander

Specjalista ds. PR i promocji

Kontakt dla mediów

Marta Antczak

Specjalista ds. produkcji audiowizualnych i nowych technologii

Zdjęcia, strona internetowa, media społecznościowe

Grzegorz Pindelski

Specjalista ds. edukacji i projektów audiowizualnych

Strona internetowa, platforma edukacyjna

Maciej Fleiszfreser

Specjalistka ds. obsługi widza, zastępca kierownika

Biuro Obsługi Widzów

Hanna Maciążek

Specjalista ds. obsługi widza

Biuro Obsługi Widzów

Jerzy Jaroszyński


Dział produkcji i edukacji

Kierowniczka działu produkcji i edukacji

Magdalena Mróz

Starsza specjalistka ds. produkcji teatralnej i impresariatu

Justyna Kowalska

Starsza specjalistka ds. produkcji teatralnej i impresariatu

NA URLOPIE

Magda Raczyńska

Specjalistka ds. produkcji teatralnej

Karolina Dąbrowska

Główna specjalistka ds. produkcji teatralnej i edukacji

Katarzyna Szumlas

Specjalistka ds. produkcji teatralnej i edukacji

Aneta Penkala

Platforma edukacyjna Teatru Polskiego

www.wlabiryncieteatru.pl


Sekretarz literacka

Patrycja Mikłasz-Pisula


Kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Izabela Mrówczyńska-Janiuk


Dział finansowo-księgowy


Inwestycje i kapitalne remonty

Główny specjalista ds. inwestycji i remontów

Małgorzata Bartoszewska


Zamówienia publiczne

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Sławomira Pakuła


Wynajem teatru

Firma Sawicki Obsługa Widowni Teatralnych S.C.


Wypożyczanie kostiumów teatralnych

Magazyn kostiumów

Małgorzata Świniarska


Dostępność teatru

Koordynatorka do spraw dostępności

Aleksandra Michałowska

Masz pytania?

Czy mogę wejść na widownię po rozpoczęciu spektaklu?

Osoby spóźnione do teatru mogą wejść na spektakl, jeśli pozwalają na to warunki inscenizacyjne i scenograficzne. Spóźnieni widzowie zajmują wolne miejsca wskazane przez pracowników obsługi widowni Teatru Polskiego.

Czy w pobliżu teatru znajdę miejsca parkingowe?

Przy budynku Teatru Polskiego, wzdłuż ul. Kazimierza Karasia oraz ul. Sewerynów znajdują się miejsca parkingowe strefy płatnego parkowania. Dodatkowo naprzeciwko wejścia na Dużą Scenę od ul. Kazimierza Karasia znajduje się niewielki płatny parking strzeżony. Zachęcamy do wcześniejszego przybycia do teatru, ponieważ liczba miejsc parkingowych wokół teatru jest ograniczona. Szczegółowe informacje o miejscach parkingowych i dojeździe do teatru komunikacją miejską zamieszczone są na podstronie DOJAZD.

Czy mogę korzystać z telefonu komórkowego w teatrze?

Na czas trwania spektaklu prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych oraz wszelkich urządzeń mobilnych, które mogłyby zakłócić odbiór spektaklu na widowni teatru.

Czy mogę spożywać napoje i jedzenie na widowni?

Prosimy o niewnoszenie jedzenia oraz napojów na widownię. Zachęcamy do skorzystania z naszego bufetu teatralnego i spożywania jedzenia w bufecie oraz we foyer teatru.

Czy mogę nagrywać lub fotografować przedstawienie?

W trakcie przedstawień i wydarzeń artystycznych obowiązuje zakaz nagrywania, fotografowania i filmowania.

Czy teatr dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami?

Budynek Teatru Polskiego jest dostosowany do potrzeb widzów z niepełnosprawnością ruchową. Dla osób poruszających się na wózkach, przygotowane są wyznaczone miejsca na widowni. Przy zakupie biletu prosimy o poinformowanie nas, że istnieje potrzeba zarezerwowania miejsca dla osoby na wózku. Dla osób z niepełnosprawnością słuchu wybrane spektakle z naszego repertuaru prezentujemy w wersji z audiodeskrypcją. Na widowni oraz w kasach biletowych dostępne są pętle indukcyjne. W budynku teatru, w kasach oraz na stronie internetowej znajdują się odpowiednie oznaczenia związane z dostępnością. W ramach programu „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”, osoba z niepełnosprawnościami i towarzyszący jej opiekun mogą skorzystać z biletu za złotówkę. Więcej informacji o dostępności teatru na podstronie DOSTĘPNOŚĆ.

Czy mogę przyjść z psem asystującym?

Tak, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością wzroku możesz przyjść do Teatru Polskiego z psem asystującym.

Komu przysługuje bilet ulgowy?

Bilet ulgowy przysługuje przedszkolakom, uczniom, emerytom, rencistom, osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz ich opiekunom, odznaczonym „Zasłużony dla Kultury Polskiej” za okazaniem legitymacji. Osoby, które kupiły w systemie sprzedaży online bilety ulgowe, przed wejściem na spektakl/wydarzenie zobowiązane są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki, a Teatr ma prawo odmówić wejścia osobom nieuprawnionym do zniżki.

Czy mogę dokonać zwrotu biletu?

Zwrot należności za bilet, zakupiony w kasach Teatru, zarówno w przypadku odwołanego spektaklu, jak i zmiany Państwa decyzji, możliwy jest wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego dołączanego do biletu lub faktury VAT oraz zakupionego biletu. Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi. Zwroty biletów online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania spektaklu/wydarzenia lub zmiany repertuaru. Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwrotów biletów i opłat manipulacyjnych znajdują się na podstronie INFORMACJE O BILETACH.

Czy mogę kupić bilet do teatru za złotówkę?

W ramach Programów „Kulturalna szkoła na Mazowszu” i „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami na Mazowszu”, których inicjatorem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego, zorganizowane grupy szkolne, grupy zerówkowe przedszkolne oraz osoby z niepełnosprawnościami i towarzyszący im opiekun mogą skorzystać z oferty repertuarowej naszego Teatru, za preferencyjną cenę biletu - tylko 1 zł. Oferta jest przeznaczona dla szkół/mieszkańców z terenu województwa mazowieckiego i obowiązuje do końca 2025 roku. Szczegółowe informacje na podstronie OFERTY SPECJALNE.