Specjalista ds. edukacji i projektów audiowizualnych
Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty ds. edukacji i projektów audiowizualnych.
Zakres obowiązków:
- Uczestnictwo w pracach zespołu redakcyjnego Platformy edukacyjnej.
- Administracja, nadzór i koordynacja prac informatycznych związanych z poprawnym działaniem, dostępnością, bieżącą aktualizacją i rozwojem Platformy Edukacyjnej Teatru Polskiego w Warszawie „W labiryncie teatru”.
- Administrowanie CMS'em do obsługi informatycznej Platformy edukacyjnej, strony teatru oraz BIP.
- Współpraca z wykonawcą serwisu WWW w zakresie świadczonych przez niego usług gwarancyjnych.
- Wsparcie pracowników Teatru, w szczególności Działu Marketingu oraz Działu Produkcji i Edukacji, w zakresie obsługi strony WWW i CMS.
- Wsparcie redaktorów stron w zakresie modyfikacji treści strony oraz bieżącej aktualizacji treści zamieszczanych na stronie teatru.
- Pomoc przy zarządzaniu zdigitalizowanymi materiałami video na platformie Vimeo i ich uploadzie na Platformę edukacyjną.
- Zarządzanie treściami multimediów i ich dodawanie na Platformę edukacyjną oraz stronę teatru.
- Administracja kontami deweloperskimi Google Play i Apple Store, na których zamieszczona jest aplikacja z grą dla dzieci “Tropem Arnolda”.
- Wsparcie w administracji kontami teatru na portalach społecznościowych i reklamowych – Facebook, Instagram, YouTube, X, LinkedIn, Google Business Profile, Google Ads. Publikacja treści na portalach społecznościowych w zastępstwie pracowników merytorycznych.
- Planowanie i realizacja (uruchamianie i monitorowanie i raportowanie) kampanii reklamowych Google Ads oraz kampanii w mediach społecznościowych.
- Wsparcie w administracji i zarządzaniu wysyłką newslettera teatru poprzez panel do obsługi mailingu.
- Dbanie o pozycjonowanie stron internetowych teatru.
- Stała współpraca z informatykami teatru oraz pracownikami odpowiedzialnymi za treść serwisu WWW i dostęp do zdigitalizowanych materiałów archiwalnych teatru.
- Pomoc informatyczna i merytoryczna pracownikom Działu Marketingu i Działu Produkcji i Edukacji w kwestiach związanych z nowymi technologiami, pracą z materiałami cyfrowymi i ich udostępnianiem w Internecie.
- Rozwój działań edukacyjnych z wykorzystaniem technologii AI.
- Wsparcie działań dotyczących zapewnienia dostępności cyfrowej teatru osobom ze szczególnymi potrzebami. Dbanie o dostępność stron internetowych oraz wszelkich materiałów cyfrowych udostępnianych na stronach teatru. Podejmowanie działań, we współpracy z Koordynatorem ds. dostępności, związanych z realizacją standardów zawartych w ustawie o zapewnieniu dostępności instytucji
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze IT
- Wykształcenie średnie/wyższe
- Doświadczenie w obsłudze stron internetowych za pomocą CMS
- Doświadczenie w obsłudze lub administrowaniu mediami społecznościowymi
- Doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizacji kampanii Google Ads oraz kampanii w mediach społecznościowych
- Doświadczenie w zakresie pozycjonowania stron www
- Samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów
- Odpowiedzialność i inicjatywa własna
- Skrupulatność, dokładność, terminowość, analityczne myślenie
- Umiejętność komunikacji i współpracy, asertywność i zaangażowanie
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość technologii i programów wykorzystujących AI
- Doświadczenie w pracy w instytucji o podobnym profilu
- Znajomość technologii webowych i audiowizualnych
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT
- Doświadczenie jako web developer
- Mile widziane certyfikaty zawodowe potwierdzające posiadane kompetencje
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury w ramach umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym szkolenia
- Wsparcie z ZFŚS dla pracowników
- Dobrą atmosferę pracy
Wynagrodzenie:
- 8 tys.- 9 tys. brutto
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, pracować w miejscu, gdzie na co dzień tworzy się kultura i sztuka, wesprzeć nasz teatralny backstage, a jednocześnie cenisz sobie stabilne środowisko i konkretne zadania i super atmosferę pracy? Czekamy na Ciebie!
Prześlij swoje CV na kadry@teatrpolski.waw.pl z dopiskiem " Specjalista ds. edukacji i projektów audiowizualnych” do 15 sierpnia 2025 r.
W ofercie koniecznie należy wskazać stanowisko którego dotyczy aplikacja.
Teatr zastrzega sobie prawo kontaktu wyłącznie z osobami wyłonionymi w drodze wstępnej rekrutacji.
Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, 00-327 Warszawa, ul. Karasia 2,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@teatrpolski.waw.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej niż przez 12 miesięcy,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Oferty, nie zawierające powyższej zgody, nie będą rozpatrywane.